• Digitale drukproef vooraf
  • Offerte op maat
  • Gratis sample*
0
Ma - Vrij tot 17:00
014 - 427 101

Zonneklep model Banaan
Relatiegeschenk bedrukken Art.nr. 8875

1. Selecteer product

Min. aantal met bedrukking: 1000

De prijs is inclusief opdruk in 1 kleur op de klep.
Levertijd (tenzij anders vermeld):
Inclusief bedrukking < 8 werkdagen
Exclusief bedrukking < 3 werkdagen

Specificaties

Productinformatie

Art.nr.8875
Gewicht
7 gr
  • We beschikken over 220 druklocaties, u hoeft zich dus niet druk te maken
  • koninginnedag, pet, cap, zonneklep, braderie, markt, festiviteit,
  • U ontvangt altijd een digitale drukproef ter controle
Prijzen
Aantal10003000500010000
Prijs per stuk€ 0,20€ 0,13€ 0,11€ 0,08
Opdruk 1e kleurGratisGratisGratisGratis
Instelkosten€ 38,50€ 38,50€ 38,50€ 38,50
Totaal€ 238,50€ 428,50€ 588,50€ 838,50
AantalPrijs per stukOpdruk 1e kleurInstelkostenTotaal
1000€ 0,20Gratis€ 38,50€ 238,50
3000€ 0,13Gratis€ 38,50€ 428,50
5000€ 0,11Gratis€ 38,50€ 588,50
10000€ 0,08Gratis€ 38,50€ 838,50
Alle prijzen zijn exclusief BTW. Informeer naar andere opdrukmogelijkheden en opdruk in meerdere kleuren.
Kleuren
  • 8875-002
    Wit
Bedrukken

Bedrukken bovenzijde

DrukmethodeBedrukken
DrukpositieBovenzijde
Maximaal aantal drukkleuren1
Maximale grootte drukpositie (breedte x hoogte)120 x 50 mm
Minimaal aantal met bedrukking: 1000
FAQ
1. Bestellen:
• Wat zijn de verzendkosten?
De verzending is altijd gratis wanneer u bedrukte artikelen bestelt. Bij het bestellen van onbedrukte artikelen met een goederenbedrag onder de €200, berekenen wij €17,50 behandelingskosten.
• Is het mogelijk dit artikel in meerdere kleuren en/of maten te bestellen?
Ja, dat is mogelijk. U kunt de aantallen per kleur en/of maat noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het online bestelproces.
• Is mijn logo van voldoende kwaliteit om te drukken?
Bekijk hier de specificaties waar uw logo aan moet voldoen. U ontvangt van ons nagenoeg altijd eerst een digitale drukproef per e-mail. Voldoet uw logo niet aan de richtlijnen voor aanleveren? Geen probleem. Wij maken uw logo gratis na.
• Ontvang ik nog een drukproef?
Ja, u ontvangt van ons een drukproef ter controle. Pas na uw akkoord zetten wij de bestelling in gang. Zonder uw toestemming beginnen wij nog niet met bedrukken.
• Wat zijn instelkosten?
Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van de drukplaten en het instellen van de drukmachines. De instelkosten variëren per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.
• Is het mogelijk om het cadeau dat ik ontvang om te zetten in korting?
Dit is afhankelijk van het cadeau. U kunt het beste contact opnemen met het verkoopteam via 014 - 427 101.
2. Bezorging:
• Wat is de levertijd?
Tenzij anders aangegeven in het vakje naast het artikel, worden uw bedrukte artikelen binnen 8 werkdagen geleverd, na akkoord van de drukproef en mits voorradig. De planningsdatum van de levering staat op uw orderbevestiging. Planningsdata zijn onder voorbehoud. Kortere levertijden zijn in overleg mogelijk.

Onbedrukte artikelen ontvangt u in 3 werkdagen, mits voorradig. Uw artikelen worden tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd (een tijdstip of dagdeel kunnen wij helaas niet aangeven). U kunt uw bestelling na telefonische afspraak ook zelf afhalen tussen 8.00 en 17.30 uur van maandag t/m vrijdag.
• Kan ik mijn bestelling ontvangen voor een bepaalde datum?
Uiteraard is dit mogelijk. U kunt uw gewenste afleverdatum noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het bestelproces. Wij nemen dan contact met u op. U kunt ons ook direct bellen via 014 - 427 101.
• Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt door standaard door DHL bezorgd.
• Is het mogelijk om een bezorgtijd af te spreken?
Wij kunnen geen bezorgtijd afspreken, wel een bezorgdatum. Met uitzondering van een expresse-zending met DHL waar extra kosten voor in rekening gebracht worden.
3. Betalen en garantie:
• Op welke manieren kan ik betalen bij Van Helden?
U betaalt na ontvangst van onze factuur. Bij afhalen betaalt u contant of per PIN en indien de artikelen onder rembours worden geleverd betaalt u aan DHL.
• Wanneer dien ik mijn bestelling te betalen?
U betaalt de bestelling achteraf. Ongeveer 3 dagen nadat uw artikelen geleverd zijn ontvangt u van ons de factuur. Deze factuur dient u te voldoen binnen de betalingstermijn van 21 dagen. In een enkel geval dient u vooraf te betalen: wij nemen dan altijd contact met u op.
• Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Beschrijving Zonneklep model Banaan

Dit model zonneklep is een standaard model maar is en blijft populair bij jong en oud. Een goed promotioneel artikel voor een braderie, koninginnedag en diverse andere festiviteiten. De zonneklep is van duplex karton, standaard in de kleur wit maar kan in elke PMS kleur all over bedrukt worden. De klep is met dubbel elastiek geknoopt. en ook leverbaar als model Sunny (art. 9106) en model Jockey (art. 9108).


Beoordelingen(2)
4 

zonneklep

Zonneklep model Banaan

Prima zonneklep, voor de 2e keer besteld, snelle levering, mooie kleur. Er waren alleen een aantal waar een grote vouw in zat. Verder keurig.

Datum: 26-05-2015 | Door:
1 

Niks positief

Zonneklep model Banaan

Alles liep al fout tijdens de ontwerp-fase. Logo was geupload en de tekst opgegeven. Maar de eerste drukproef was enkel tekst, zonder logo. Als ik een logo upload zou je toch verwachten dat het erop staat, niet? Ik had nog in het commentaar veld opgegeven waar het logo moest gepositioneerd worden en letterlijk gevraagd om het ontwerp zoals de foto op jullie site. Ik vraag me af of die wel gelezen werd? Nadat ik nogmaals gevraagd had om een petje zoals op de foto was de drukproef wel ok.Daarnaast was de geplande leverdatum 14/09. Dit zou ruim op tijd geweest zijn voor onze activiteit. Helaas zijn de petjes 3 (DRIE!) weken later toegekomen. Te laat. Had ik dat op voorhand geweten dan kon ik nog opteren voor een snelle levering. Onze petjes liggen nu gestockeerd voor volgend jaar. Daarnaast is het blauw duidelijk een andere tint vergeleken met onze vorige bestellling, maar dat is het minste van mijn zorgen. M.a.w. ik heb weinig positiefs ervaren aan mijn bestelling. De betaling achteraf is een troef om de bestelling niet nodeloos te vertragen. Maar dat is amper een pleister op de wonde. De levering was toch te laat.\\nVeel van mijn frustraties konden voorkomen worden door duidelijke communicatie van uw kant. Als u niet nog meer klanten wil verliezen onthoud dit dan goed. Dit is de service/communicatie die ik verwacht had: - U mag binnen x aantal uren/dagen een drukproef verwachten - Bevestiging wanneer bestelling verstuurd wordt - Mogelijkheid om het post pakket te volgen (en zien waar het vast zit) - Wanneer leverdatum toch in gedrang komt, breng de klant daarvan op de hoogteBy the way, een snellere werking zou geen kwaad kunnen. Anderhalve maand tussen bestelling plaatsen en ontvangen van de goederen. Dat kan toch niet?

Datum: 25-10-2012 | Door:
back to top
Sluiten

Garanties

Geen verrassingen

Contact

Full service leverancier van het jaar 2016