• Digitale drukproef vooraf
  • Offerte op maat
  • Gratis sample*
0

Art. Nr.4449
Relatiegeschenk bedrukken
LoyalTea Can Custom made

Prijs op aanvraag

Vrijblijvend aanvragen:

LoyalTea
  • Grotere aantallen = Lagere prijzen
  • U ontvangt altijd een digitale drukproef ter controle
  • We beschikken over 220 druklocaties, u hoeft zich dus niet druk te maken

Custom made is mogelijk vanaf 1.500 stuks. Neem voor een exacte prijsopgave contact op met onze afdeling verkoop.
Levertijd: ca. 10 weken.


Beschrijving LoyalTea Can Custom made

Een origineel relatiegeschenk van deze tijd omdat het maatschappelijk verantwoord is! Een trendy metalen blikje van LoyalTea om uw eigen thee professioneel in de markt te zetten. U kunt het gehele blikje naar eigen wens ontwerpen, voorzien van een door u gewenste theesmaak. Er gaan 10 luxe LoyalTea piramidebuideltjes in het blikje, waarvan u ook nog de teatag kan personaliseren. Er zijn diverse mogelijkheden, informeer vrijblijvend voor meer informatie! De LoyalCan is ook direct vanuit voorraad leverbaar in standaard verpakking en 4 smaken (Earl Grey, English Breakfast, Groene thee en Forest Fruit). Dat kan al vanaf 20 stuks! Zie artikel 4392.
Prijzen
Prijs op aanvraag
Alle prijzen zijn exclusief BTW. Informeer naar andere opdrukmogelijkheden en opdruk in meerdere kleuren.
Specificaties
Afmetingen7.3 cm x 7.3 cm x 9.3 cm (l x b x h)
Gewicht
112 gr
Kleuren
  • 4449-032
    Zilver
Opdrukgegevens

Bedrukken anders

DrukmethodeBedrukken
DrukpositieAnders
Maximaal aantal kleuren1
Maximale grootte drukpositie (breedte x hoogte)7 x 7 mm
Minimaal aantal met bedrukking: 1
FAQ
1. Bestellen:
• Wat zijn de verzendkosten?
De verzending is altijd gratis wanneer u bedrukte artikelen bestelt. Bij het bestellen van onbedrukte artikelen met een goederenbedrag onder de €200, berekenen wij €17,50 behandelingskosten.
• Is het mogelijk dit artikel in meerdere kleuren en/of maten te bestellen?
Ja, dat is mogelijk. U kunt de aantallen per kleur en/of maat noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het online bestelproces.
• Is mijn logo van voldoende kwaliteit om te drukken?
Bekijk hier de specificaties waar uw logo aan moet voldoen. U ontvangt van ons nagenoeg altijd eerst een digitale drukproef per e-mail. Voldoet uw logo niet aan de richtlijnen voor aanleveren? Geen probleem. Wij maken uw logo gratis na.
• Ontvang ik nog een drukproef?
Ja, u ontvangt van ons een drukproef ter controle. Pas na uw akkoord zetten wij de bestelling in gang. Zonder uw toestemming beginnen wij nog niet met bedrukken.
• Wat zijn instelkosten?
Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van de drukplaten en het instellen van de drukmachines. De instelkosten variëren per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.
• Is het mogelijk om het cadeau dat ik ontvang om te zetten in korting?
Dit is afhankelijk van het cadeau. U kunt het beste contact opnemen met het verkoopteam via 014 - 427 101.
2. Bezorging:
• Wat is de levertijd?
Tenzij anders aangegeven in het vakje naast het artikel, worden uw bedrukte artikelen binnen 8 werkdagen geleverd, na akkoord van de drukproef en mits voorradig. De planningsdatum van de levering staat op uw orderbevestiging. Planningsdata zijn onder voorbehoud. Kortere levertijden zijn in overleg mogelijk.

Onbedrukte artikelen ontvangt u in 3 werkdagen, mits voorradig. Uw artikelen worden tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd (een tijdstip of dagdeel kunnen wij helaas niet aangeven). U kunt uw bestelling na telefonische afspraak ook zelf afhalen tussen 8.00 en 17.30 uur van maandag t/m vrijdag.
• Kan ik mijn bestelling ontvangen voor een bepaalde datum?
Uiteraard is dit mogelijk. U kunt uw gewenste afleverdatum noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het bestelproces. Wij nemen dan contact met u op. U kunt ons ook direct bellen via 014 - 427 101.
• Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt door standaard door DHL bezorgd.
• Is het mogelijk om een bezorgtijd af te spreken?
Wij kunnen geen bezorgtijd afspreken, wel een bezorgdatum. Met uitzondering van een expresse-zending met DHL waar extra kosten voor in rekening gebracht worden.
3. Betalen en garantie:
• Op welke manieren kan ik betalen bij Van Helden?
U betaalt na ontvangst van onze factuur. Bij afhalen betaalt u contant of per PIN en indien de artikelen onder rembours worden geleverd betaalt u aan DHL.
• Wanneer dien ik mijn bestelling te betalen?
U betaalt de bestelling achteraf. Ongeveer 3 dagen nadat uw artikelen geleverd zijn ontvangt u van ons de factuur. Deze factuur dient u te voldoen binnen de betalingstermijn van 21 dagen. In een enkel geval dient u vooraf te betalen: wij nemen dan altijd contact met u op.
• Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

back to top
Sluiten

Garanties

Geen verrassingen

Contact

Full service leverancier van het jaar 2016