• Digitale drukproef vooraf
  • Offerte op maat
  • Gratis sample*
0

Art. Nr.16802
Relatiegeschenk bedrukken
Bagagelabel Slipper

Vanaf
0,61 €
EURin stocknew condition


Vrijblijvend aanvragen:

  • Een leuk geschenk om weg te geven
  • Direct herkenbaar op de bagageband
  • Perfect om weg te geven tijdens een (vakantie)beurs

Levertijd (tenzij anders vermeld):
Inclusief bedrukking < 8 werkdagen
Exclusief bedrukking < 3 werkdagen


Beschrijving Bagagelabel Slipper

Voor iedere strandvakantie is de bagagelabel Slipper een leuk geschenk om weg te geven. De bagagelabel in de vorm van een slipper valt goed op en is daardoor herkenbaar op de bagageband. De bagagelabel Slipper is perfect om weg te geven tijdens een vakantiebeurs of bij de boeking van een vakantie. Uw contactgegevens kunt u gemakkelijk noteren aan de onderzijde van de slipper.
Prijzen
Aantal30060012003500
Prijs per stuk0,94 €0,83 €0,72 €0,61 €
Opdruk 1e kleurGratisGratisGratisGratis
Instelkosten38,50 €38,50 €38,50 €38,50 €
Totaal320,50 €536,50 €902,50 €2.173,50 €
AantalPrijs per stukOpdruk 1e kleurInstelkostenTotaal
3000,94 €Gratis38,50 €320,50 €
6000,83 €Gratis38,50 €536,50 €
12000,72 €Gratis38,50 €902,50 €
35000,61 €Gratis38,50 €2.173,50 €
Alle prijzen zijn exclusief BTW. Informeer naar andere opdrukmogelijkheden en opdruk in meerdere kleuren.
Specificaties
Afmetingen11.2 cm x 4.8 cm x 0.1 cm (l x b x h)
Gewicht
28 gr
Kleuren
  • 16802-005
    Blauw
  • 16802-007
    Oranje
  • 16802-008
    Rood
  • 16802-029
    Lichtgroen
Opdrukgegevens

Bedrukken achterzijde

DrukmethodeBedrukken
DrukpositieAchterzijde
Maximaal aantal kleuren1
Maximale grootte drukpositie (breedte x hoogte)15 x 25 mm
Minimaal aantal met bedrukking: 300
FAQ
1. Bestellen:
• Wat zijn de verzendkosten?
De verzending is altijd gratis wanneer u bedrukte artikelen bestelt. Bij het bestellen van onbedrukte artikelen met een goederenbedrag onder de €200, berekenen wij €17,50 behandelingskosten.
• Is het mogelijk dit artikel in meerdere kleuren en/of maten te bestellen?
Ja, dat is mogelijk. U kunt de aantallen per kleur en/of maat noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het online bestelproces.
• Is mijn logo van voldoende kwaliteit om te drukken?
Bekijk hier de specificaties waar uw logo aan moet voldoen. U ontvangt van ons nagenoeg altijd eerst een digitale drukproef per e-mail. Voldoet uw logo niet aan de richtlijnen voor aanleveren? Geen probleem. Wij maken uw logo gratis na.
• Ontvang ik nog een drukproef?
Ja, u ontvangt van ons een drukproef ter controle. Pas na uw akkoord zetten wij de bestelling in gang. Zonder uw toestemming beginnen wij nog niet met bedrukken.
• Wat zijn instelkosten?
Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van de drukplaten en het instellen van de drukmachines. De instelkosten variëren per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.
• Is het mogelijk om het cadeau dat ik ontvang om te zetten in korting?
Dit is afhankelijk van het cadeau. U kunt het beste contact opnemen met het verkoopteam via 014 - 427 101.
2. Bezorging:
• Wat is de levertijd?
Tenzij anders aangegeven in het vakje naast het artikel, worden uw bedrukte artikelen binnen 8 werkdagen geleverd, na akkoord van de drukproef en mits voorradig. De planningsdatum van de levering staat op uw orderbevestiging. Planningsdata zijn onder voorbehoud. Kortere levertijden zijn in overleg mogelijk.

Onbedrukte artikelen ontvangt u in 3 werkdagen, mits voorradig. Uw artikelen worden tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd (een tijdstip of dagdeel kunnen wij helaas niet aangeven). U kunt uw bestelling na telefonische afspraak ook zelf afhalen tussen 8.00 en 17.30 uur van maandag t/m vrijdag.
• Kan ik mijn bestelling ontvangen voor een bepaalde datum?
Uiteraard is dit mogelijk. U kunt uw gewenste afleverdatum noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het bestelproces. Wij nemen dan contact met u op. U kunt ons ook direct bellen via 014 - 427 101.
• Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt door standaard door DHL bezorgd.
• Is het mogelijk om een bezorgtijd af te spreken?
Wij kunnen geen bezorgtijd afspreken, wel een bezorgdatum. Met uitzondering van een expresse-zending met DHL waar extra kosten voor in rekening gebracht worden.
3. Betalen en garantie:
• Op welke manieren kan ik betalen bij Van Helden?
U betaalt na ontvangst van onze factuur. Bij afhalen betaalt u contant of per PIN en indien de artikelen onder rembours worden geleverd betaalt u aan DHL.
• Wanneer dien ik mijn bestelling te betalen?
U betaalt de bestelling achteraf. Ongeveer 3 dagen nadat uw artikelen geleverd zijn ontvangt u van ons de factuur. Deze factuur dient u te voldoen binnen de betalingstermijn van 21 dagen. In een enkel geval dient u vooraf te betalen: wij nemen dan altijd contact met u op.
• Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde artikelen?

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

back to top
Sluiten

Garanties

Geen verrassingen

Contact

Full service leverancier van het jaar 2016