• Digitale drukproef vooraf
  • Offerte op maat
  • Gratis sample*
0

De kunst van het geven

Een relatiegeschenk, klein of groot, kan blijvend indruk maken. Wanneer? Als helder is dat de ander moeite heeft gedaan om zijn waardering voor u te tonen. Wie wil geven kiest dus niet alleen een geschenk dat de moeite waard is, maar heeft ook perfecte timing. Die combinatie zorgt voor een onuitwisbare, positieve herinnering bij de ontvanger. Een schot in de roos!

Een relatiegeschenk komt uitstekend van pas op beurzen en evenementen, vlak voor de feestdagen, bij sportevenementen of relatiedagen. Er is ontzettend veel keuze in premiums, goodies en hebbedingen. Toch is het niet altijd eenvoudig om het juiste geschenk op het juiste moment te geven.

Oprecht verrassen
Geven is een kunst. Het is aandacht besteden aan de ander en inspelen op datgene wat de doelgroep beweegt en interessant vindt. Kijk goed om u heen wanneer u iets wilt weggeven. Bedenk niet alleen welk relatiegeschenk past bij uw eigen branche, maar vraag u af of u een praktisch probleem bij de ontvanger kunt wegnemen. Of kunt u hem verrassen met iets dat hem zeker van pas komt? Of niet alleen hem, maar ook zijn collega’s of gezinsleden?

Attent zijn is te leren
Sommige mensen slagen er altijd in om op het juiste moment het juiste relatiegeschenk te geven.
Jaloersmakend! Gelukkig zijn er ook tal van manieren om attentheid te sturen. Met wat eenvoudige tips bent u in staat om verrassend voor de dag te komen en uw collectie relatiegeschenken nog beter in te zetten.

- Plaats belangrijke momenten in uw agenda, zoals mijlpalen binnen het bedrijf van belangrijke
  klanten die u kunt omzetten in een contactmoment. Zo zet u uw premiums en relatiegeschenken
  niet alleen in op gebruikelijke momenten, maar ook tijdens bijzondere klantgebeurtenissen.
- Beoordeel of de medewerkers van uw klant belangrijk zijn voor de relatie die u met elkaar heeft.
  Vaak zijn zij waardevolle ambassadeurs die ook een schouderklopje verdienen.
- Brainstorm met collega’s: wat vindt u zelf leuk om te krijgen?
- Schrijf dingen die uw klanten over zichzelf en hun passies vertellen op en raadpleeg ze wanneer u
  iets wilt weggeven.
- Kies een uniek moment om te geven en plan het tijdig in, zo kunt u verrassend en origineel voor
  de dag komen.

Reageer op dit bericht.
We zijn benieuwd naar je mening!

back to top
Sluiten

Garanties

Geen verrassingen

Contact

Full service leverancier van het jaar 2016